Gabinet kosmetyczny wyposażenie musi być atrakcyjne

gabinet kosmetyczny wyposażenie

Zwal konkurencję z nóg i zdobądź całkiem nowych klientów. Nie jest to wcale takie trudne, kiedy poszerzasz swój asortyment usług i proponujesz coraz to nowe zabiegi. Stać w miejscu to cofać się, co oznacza, że jeśli Twoja oferta zabiegów się nie powiększa, to coraz mniej klientów będzie Cię odwiedzało.

Baza i nadbudowa – stali i nowi klienci

Bazę zysków w każdym miejscu stanowią stali klienci, Ci których doskonale znamy i możemy zakładać, że odwiedzą nas raz w miesiącu lub raz na kilka miesięcy. To oni sprawiają, że nie musimy się obawiać, że kolejny miesiąc będzie gorszy od zeszłego, pomimo tego, że teoretycznie nie mamy żadnych gwarancji, że nas odwiedzą. Stałych klientów należy doceniać i należy ich nagradzać. Można to robić na różne sposoby. Ciekawym pomysłem jest wprowadzenie karty stałego klienta, która dawałaby określoną zniżkę lub na którą zbiera się punkty, które można wymienić na cały darmowy zabieg lub zniżkę na inny. Ważna jest tez więź ze stałym klientem, warto wysłać mu życzenia na urodziny również z kuponem rabatowym. Wtedy ta osoba czuje się traktowana wyjątkowo i indywidualnie, zadbana i pamiętana, na pewno doceni nasze starania i będzie bywać u nas jeszcze długie lata. Nie można jednak opierać swojego biznesu jedynie na stałych klientach, trzeba również cały czas zabiegać o nowe osoby, które będą chciały skorzystać z naszych usług. Stali klienci z czasem się wykruszają, a wtedy na ich miejsce potrzebujemy nowych, poza tym im więcej stałych odbiorców, tym lepiej.

Nowości dla nowych

Działania, które przyciągną nowe osoby do naszego salonu to na pewno nowe gabinet kosmetyczny wyposażenie gabinet kosmetyczny wyposażenie. Nowa maszyna, nowy zabieg, nowy klient. Taki układ sprawdza się bardzo dobrze. Dlatego trzeba być wciąż na bieżąco z informacjami o tym, jakie zabiegi są obecnie najbardziej poszukiwane, z jakich ludzie chcą korzystać. Gdy to wiemy trzeba wyposażyć się w narzędzie, które pozwoli nam na przeprowadzenie takiego zabiegu i, oczywiście, w umiejętności, które nabędziemy na specjalistycznym szkoleniu. Nawet, jeśli nasz budżet od lat jest idealnie zbilansowany czas to przerwać na rzecz inwestowania w nowoczesne zabiegi. Zakup wyposażenia i szkolenia dla personelu to inwestycja, która zwróci się nam bardzo szybko. Jeśli połączymy to jeszcze z atrakcyjną reklamą i promocją to na pewno wyjdziemy na swoje, pomimo dodatkowych wydatków, związanych z zakupami. Poszerzmy swoją ofertę o lampę LED, która wybiela zęby, o maszynę do biorezonansu, o urządzenie, które pozwala na trwałą depilację, czyli laser. Jeżeli nie jesteśmy pewni, czy dany zabieg zyska odbiorców to możemy wypożyczyć maszynę i w razie niepowodzenia ją oddać, nie ponosząc dużych kosztów. Jednak prawie na pewno nie będziemy chcieli tego zrobić, a raczej będziemy chcieli kupić ją na własność. Konkurencja nie śpi, dlatego postarajmy się być zawsze o pół kroku przed nią, nie dajmy się zwieść pozorom spokojnej sytuacji. Starzy klienci to podstawa, ale bez nowych długo nie przetrwamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *